Кошик
71 відгук
+380 (95) 457-63-18
+380 (98) 114-22-91
+380 (95) 368-40-60
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

ДОРОГІ ПОКУПЦІ! Щоб уникнути будь-яких несприятливих ситуацій після оформлення замовлення в інтернет-магазині "ARTI", будь ласка, уточнюйте у адміністратора детальну інформацію про товар: характеристики, склад, країну виробника та інші необхідні Вам дані. Нижче вказані умови повернення та обміну покупок, здійснених на сайті ar-ti.dp.ua. ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Повернення або обмін товару на аналогічний можливий у відповідності зі статтею №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотриманні наступних умов: -товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншими характеристиками, по яких він не може бути використаний за призначенням; -товар бракований або механічно несправний з вини виробника або кур'єрської служби доставки; - при оформленні замовлення вам надали недостовірну інформацію про товар; - з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів; - товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні; -збережені товарний вигляд в повній комплектації і споживчі якості товару; -відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування; -є в наявності відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка; -присутній гарантійний талон, товарний чек або накладну, що підтверджує оплату товару. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р. N 216 обмін і повернення неможливе на наступні категорії товарів: -продовольчі товари; -білизну та предмети особистої гігієни; -дитячі іграшки м'які, гумові або надувні; -товари для новонароджених: пелюшки, сорочечки, соски, пляшечки для годування, одяг і т. д

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner